torsdag 12. februar 2009

3 dager igjen..

Jeg klarer ikke slutte å tenke på bursdagen min som kommer opp nå på søndag. Gleder meg så ufattelig mye. Hos mamma å min stefar har jeg ønsket meg et fotoapparat, og jeg håper så jeg får det. Det er flere år siden jeg har hatt ett, kanskje 8 år siden. Får jeg det fine apparatet skal jeg begynne å ta masse bilder, slik at jeg kan ta vare på minnene ordentlig, å få se tilbake på de. :D Bare 3 dager igjen..heldigvis :)

Ellers idag, så skal jeg på jobb, Rema 1000, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å hoppe i dusjen, stelle meg, å begynne å gå dit. Sitte der hele dagen og kvelden, helt til klokken blir 23.30. Er jeg heldig klarer jeg å være ferdig til 23.15 :p ..men da blir det bare å komme hjem, hive i seg litt mat, å rett i seng. For da må jeg opp tidlig for å komme meg dit igjen, begynner klokken 10 imorgen tidlig, men da er jeg ferdig kl 17, så da får jeg kvelden hjemme isåfall :)

Noen andre her som jobber på Rema 1000 en plass her i Norge? :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar