fredag 13. februar 2009

Bob

Tenkte jeg skulle ta å skrive litt om katten min Bob ikveld. :) Han er så fin, snill og god at jeg har ikke ord. Han ble født i midten av Juli 2007, og har siden da betydd alt for meg. Han har vært der alle de gangene ting ikke har vært så enkelt, noe som har hjulpet mye på humøret. ^^

Bob er veldig bortskjemt egentlig. Jeg koker alltid fisk til han, samtidig som han får den beste maten i butikken, tenker ikke over prisen, han er værdt pengene :D også kjøper jeg kattemelk til han, siden vanlig melk ikke er noe bra for katter. Før brukte Bob å ligge å sove i sengen sammen med meg om natten, men etter jeg fikk kjæreste og vi flyttet sammen, har han nå lært seg å ligge på stua til sin store skuffelse, helt til vi står opp om morgenen. :p



























Jeg eeeelsker Bob <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar