onsdag 1. april 2009

Long time, no see

Nå er det kjempelenge siden jeg har skrevet noe her i det hele tatt. Jeg trodde jeg skulle bli skikkelig flink på dette, men det skjedde da altså ikke (typisk meg). Men nå har jeg fått tilbake tankene om å bli flink med å skrive igjen, så jeg håper det varer lengre denne gangen. :D


Aprilsnarr idag. Ble noen av dere lurt? :p

Idag har jeg vært på jobb ifra 09-15, det må jeg si gikk veldig raskt faktisk. Arbeidsplassen min er Rema 1000, og onsdag er dagen hvor vi sliter oss ut med alle de fulle pallene vi får med sikkert 23456 varer på, som vi da må sette inn i hyllene. Etter jobb dro jeg selvfølgelig på byen å brukte nesten alle pengene mine, noe jeg er veldig flink på. kjøpte 2 gensere og 2 singletter. Den ene singletten var fiin og rosa, nydelig rosa farge, den andre hvit, blenda hvit. Jeg har blitt så glad i farger siden 2009 startet. Den ene gensern var lilla og den andre blå. og etter dette kjøpte jeg meg en fin bikini, så nå sier jeg velkommen sommer, sol og varme. Orker snart ikke mer kulde, noen flere enn meg der eller? ..Resten av dagen var jeg hos mamma og de, koselig ! Og nå slapper jeg av hjemme med pepsi Max, og snart Gossip Girl episoden som kom ut igår<3>


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar