torsdag 2. april 2009

Lange kvelden

80minutter til jeg er på jobb, og nå sitter jeg å spiser kanelsnurrer som er helt ferske, herregud det er godt. Dagen og kvelden idag blir lang, jeg skal være på jobb helt til 23.15, og når jeg kommer hjem blir det bare å forte seg med å legge på senga. Skal ha på verdens beste sengetrekk som er blått og krepp, inatt skal jeg sove godt, helt til klokka slår 08.00, og jeg må hoppe i dusjen å begynne å forberede meg til Rema igjen. Må ikke glemme kosestunden før jeg tar kveld da. 1 episode med Prison Break og fantastiske Michael Scofield sammen med kjære Vegard. ;¤ + pepsiiiii


Jeg gleder meg så ufattelig mye til 17 april. Noen andre enn meg? Nye episoder med Prison Break kommer ut da skjønner dere, og det gjør meg lykkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar