søndag 26. april 2009

jeg SUGER i å blogge.

Nå er det en evighet siden jeg blogget sist. Jeg er virkelig dårlig på å holde denne siden oppdatert, unnskyld! :(

Ikke så mye har hendt siden sist jeg skrev. Jeg har vært sikkert 2345 timer på Rema 1000, og resten hjemme med Vegard og Bob, ute med venner og hos familie. Jeg må ikke glemme å fortelle om den tirsdagen jeg var med i innspillingen til Himmelblå. Først sto vi ute å ventet på å få komme inn, glad jeg fikk være med, for jeg sto ikke der ute i 1time for ingenting. Vi var liksom på en konsert, som Iris og Robin skulle snike seg inn på, og der sto vi i 3timer, trodde jeg skulle dø, null oksygen og drit vondt i føttene mine, men en fin opplevelse å ha med seg.


Forutenom alt det, så har jeg brukt opp mer enn alle pengene mine. Jeg klarer ikke å gå vekk fra noe jeg må ha, bare må ha. Dette er virkelig et problem for meg, jeg prøver å skjerpe meg, men når jeg ser den genseren, den singletten, og det smykket, så må jeg bare kjøpe det. Lønninga kommer på torsdag, digg !

2 kommentarer:

  1. Æ vil å væme på Himmelblå!

    SvarSlett
  2. hehe, kanskje du får muligheten engang du og :)

    SvarSlett