lørdag 17. oktober 2009

Det er kaldt på vinteren.

Herregud det ble fort vinter. Jeg var i Bulgaria i august, det var så utrolig deilig. Var bare der i en bitteliten uke, så kom jeg hjem. Det var som bare ett blunk, og det var vinter, er vell kanskje høst, men jeg synes det føles ut som vinter. Så utrolig kaldt er det, så nå må varmovnen min stå på hele tiden, så strømregninga mi fyker sikkert opp til 23456 ganger mer nå enn i sommer! Gruer meg til å se den, jeg er helt sikkert ikke alene om å hate at alle disse regningene som kommer? ..Det koselige da med vinter, er å få pakke seg inn i koseklær, drikke kakao, sitte på facebook og se på tv med goood samvittighet, smil! Det er noe av det beste jeg vet. hihi

Alle dere søte mennesker der ute, hva liker dere best med vinteren? :)


Meg som er ute en høstdag. hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar